maandag 7 mei 2012

Haak in

Een tijdje geleden had ik een feest.
Nieuwe jurk gekocht met bijpassende laarzen.
Maar ik had nog geen tas.
Of liever gezegd, ik heb wel tassen, maar uiteraard niet de goede voor bij deze outfit en gelegenheid.
Die middag dan zelf nog snel even iets maken was de gedachte.
Dik vilt aan de buitenkant met een kekke binnenkant van een leuk gedessineerd patroontje.
In de winkel waar ik was geen dik vilt te vinden
en dus viel te zoektocht naar de binnenkant ook stil.

Wat dan?
Zoveel heb ik op een avond uit niet nodig,
maar niets is ook zo weinig.
Verder zoeken...
Zo kwam ik langs een aantal bollen Zpagetti.
Iets nieuws, althans voor mij.
Met een bol, een haaknaald én een voorbeeldboekje kwam ik thuis en ging aan de slag.
Dat viel nog even tegen, want ik haakte veels te strak.
Zo strak, dat mijn vingers er zeer van gingen doen.
Opnieuw.
Opnieuw en ja, nog eens opnieuw.
U raad het al, geen tas mee die avond...

Ik heb met een aantal vriendinnen een haakworkshop gevolgd en daarna is het goed gegaan.
Tassen, een wandkleed in de box van mijn dochtertje...
Mijn volgende project wordt een poef.
Door de leuke en enthousiaste reacties heb ik op mijn webshop nu een aantal gehaakte
producten te koop staan voor diegene die
het allemaal wel heel leuk vinden, maar er geen
tijd of zin voor kunnen maken.
Van poefen en kussens tot paddenstoelen, muizen en sterren, maar ook hele leuke bordjes.
En alles kan eventueel op maat en in uw kleur gemaakt worden.

Bent u al Hooked....?

Geen opmerkingen: