woensdag 25 april 2012

Kinderen


Kinderen zijn eerlijk, verrassend, enthousiast en staan open voor iets anders en nieuws.
De variatie en veelzijdigheid in mijn werk vind ik heerlijk, maar kinderkamers mogen ontwerpen vind ik echt een feestje!
Wat ik adviseer, het wordt zowel door het kind als door de ouders goed ontvangen.
Hier mag kleur komen, hier mogen de leukste combinaties gecreëerd worden.
Door met de “bewoners van deze kamers” te praten, de kinderen zelf dus, kom ik al snel tot ideeën.
Ieder kind is bijzonder en uniek.
Hij en/of zij verdient daarom ook de beste, fijnste en mooist denkbare kamers die er is.
Een kamer om heerlijk in weg te dromen of urenlang te spelen…
Een babykamer of een tienerkamer en alle perioden daartussen, hoe groot of klein de ruimte ook is, overal zijn originele en hartverwarmende ideeën voor.
De smaak van kinderen verandert voortdurend, maar belangrijker nog, de behoeften veranderen naarmate uw kind ouder wordt.
Het inrichten van kinderkamers is voor ouders een belangrijke zaak.
Een uur advies daarbij is dan ook geen overbodige luxe.
En wat vind een kind nou het aller-leukst?
Iets wat speciaal voor hem of haar is.
De initialen als knop op een commode, het geboortejaar op de kledingkast, een dekbedovertrek of kussenhoes zelf maken voor uw allerliefste, …
Voor alle kinderen is er iets speciaals!



Geen opmerkingen: